نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5948
-
الف
+

«ساناز سعیدی» از سریال «نفس» تا «بوی باران» + بیوگرافی

در این گزارش با «سعید سعیدی» بازیگر سریال «نفس» بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2، «ساناز سعیدی» متولد 24 حمل(فروردین) 1368 خورشیدی در تهران، فارغ التحصیل رشته معماری می باشد.

«ساناز سعیدی» فعالیت حرفوی خود را از سال 1392 خورشیدی در تیاتر آغاز کرد. «گمشده در یانکرز» اولین نمایش تیاتری بود که وی در آن نقش یک زن چهل ساله را بازی کرد.

او بازیگری را از تیاتر شروع کرد، سپس در کورس های بازیگری «امین تارخ» اشتراک کرد و در چند سکانس کوتاه در سریال تلویزیونی «پریا» ایفای نقش کرد.

ساناز سعیدی

سریال «نفس» نخستین سریالی بود که وی در سال 1396 خورشیدی ایفای نقش کرد و در ماه رمضان از رسانه ملی ایران نشر شد. 

ساناز سعیدی

بانو سعیدی در این سریال کرکتر دختر دانشجویی را بازی می کرد که با یکی از هم صنفی هایش با سازمان مجاهدین خلق آشنا می شود و بدین ترتیب ماجراهایی در زندگی او به وقوع می پیوندد.

این اولین تجربه بازیگری او مقابل کمره بود و وی بازی کنار هنرپیشه های پرآوازه تلویزیون ایران مانند «ژاله صامتی»، «داریوش فرهنگ»، «فاطمه گودرزی»، «بهناز جعفری» و «پژمان جمشیدی» را تجربه کرد.

وی در خصوص کرکتر خود در سریال «نفس» طی یک مصاحبه گفته است: روز اول به خودم قول دادم ناهید را قضاوت نکنم و فقط وی را باور و درک کنم، آن هم در همه مراحلی که انتخابی میکند و تصمیمی میگیرد.

«ساناز سعیدی» ادامه داد: «ناهید» در ابتدا هنوز آن قدر هوش اجتماعی پیدا نکرده که انسان ها را بشناسد. او دختری ساده و معصوم هست و در تقابل خیر و شیر قرار نگرفته و این تجربیات هست که وی را پخته می کند، باعث می‌شود وجه دیگری از خودش بروز دهد و قوه تحلیل او رشد کند و شناختش دقیق تر شود.

وی با بیان اینکه «ناهید» کرکتری بود که او را به چالش کشید، گفت: بسیاری از روزها با کارگردان درمورد او بحث میکردم. آقای سامان هم همواره با صبر و حوصله مرا همراهی و به من کتاب معرفی می‌کردند. با خواندن بعضی زندگی نامه ها بود که متوجه شدم چنین اتفاقاتی کاملا حقیقت دارد.

ساناز سعیدی

«ساناز سعیدی» در سال 1397 خورشیدی در سریال «بچه مهندس» به کارگردانی «علی غفاری» نقش آفرینی کرد.

ساناز سعیدی

سریال تلویزیونی «بوی باران» به کارگردانی «محمود معظمی» آخرین اثر تلویزیونی وی بود که مدتی پیش از رسانه ملی ایران به نشر رسید.

بانو سعیدی در این سریال نقش دختری را ایفا می کند که در خانواده ای فقیر رشد کرده است و این موضوع سبب شده است تا حرص او نسبت به پول او را در مسیر اشتباه قرار دهد و پا در راه خلاف قاچاق مواد مخدر و قتل بگذارد.

گفتنی است که سریال تلویزیونی «نفس» این هر روز ساعت 6 عصر به وقت تهران ، 7 شب کابل و 7:30 شب به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
نرگس

بازیش عالیههه خیلی دوسش دارم